powiadamianie o nowej poczcie

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Maj 2005, 14:03:47 CEST

On Wed, May 25, 2005 at 01:57:56PM +0200, Krzysztof Królikowski wrote:
> Witam.
>
> Piszę z takim prostym pytaniem. Potrzebuję rozeznania... Czego używacie
> do powiadamiania o przychodzącej poczcie? Ideałem dla mnie byłyby
> chmurki które się pojawiają po nadejściu wiadomości :-)

moi userzy w WM mają wmmaiload a w tym cos takiego:
a w konfigu linijkę:
Notify = xmessage -center "MASZ NOWE POCZTE"

i przed nosem wysakuje na danym pulpicie aktualnie napis ;-)

abram

ps: evolution 2.2.2 nie męcze bo duzo trrzebna skomplikiwac zeby miec
dostęp do dbus.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba