courier-imap-pop3, ssl i klucze - błąd :-/

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 26 Maj 2005, 15:31:56 CEST

Próbuję zmusić courier-imap-pop3 do działania po ssl-u. I mam problem z
kluczami. Wygenerowałem sobie certyfikat na własne potrzeby, wpakowałem go
do katalogu /etc/courier-imap/certs, poprawiłem plik konfiguracyjny.
Uruchamiam courier-pop3. Wydaje się być OK. Ale przy próbuje połączenia z
hostem dostaję komunikat, że nie można się połączyć z hostem, a w logach
mam takie coś:

May 26 15:26:23 yen pop3d-ssl:
couriertls: /etc/courier-imap/certs/pop3d.pem: error:0906D06C:PEM
routines:PEM_read_bio:no start line

Certyfikat wydaje się być poprawny. Tak samo generowałem certyfikat dla
apache i tam działa :-/ Potrafi ktoś coś pomóc? Google już pytałem, ale nic
nie znalazłem. Wszędzie są tylko zgłoszenia, że ludzie tak mają, ale nie ma
nic o rozwiązaniach.