niby optymalizacja desktopa

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Pią, 27 Maj 2005, 11:18:08 CEST

> w 2.6.11.6 z pld
>
>       {
>                 .ctl_name       = VM_SWAPPINESS,
>                 .procname       = "swappiness",
>                 .data           = &vm_swappiness,
>                 .maxlen         = sizeof(vm_swappiness),
>                 .mode           = 0444 /* read-only*/,
>                 .proc_handler   = &proc_dointvec,
>         },
>

> w waniliowym 2.6.11.2
>
>        {
>                 .ctl_name       = VM_SWAPPINESS,
>                 .procname       = "swappiness",
>                 .data           = &vm_swappiness,
>                 .maxlen         = sizeof(vm_swappiness),
> [...]

a to co napisales do jest kawalek zrodla jadra czy da sie rw ustawic
gdzies w jakims pliku poprostu???
ewentualnie moglbym wlasnorecznie skompilowac tego kernela ale jezeli
mialbym to robic to z jakas optymalizacja pod mojego procka (sempron).
z poprzednia kompilacja (na RedHacie) byly same problemy, to co chcialem
uruchomic uruchomilem ale przestalo mi wtedy dzialac 10 innych rzeczy ;)
dla tego mam uprzedzenia do kompilacji jajka.