zrzut ekranu

Tomasz Olszewski caster w 3miasto.net
Pią, 27 Maj 2005, 17:49:47 CEST

Dnia piątek, 27 maja 2005 15:24, Adam Gołębiowski napisał:

> A to pytanie do jakiegoś magika Eximowego, ja nie potrafię udzielić
> odpowiedzi.

No właśnie... (nawiązuję do mejla, którego wysłałem przed chwilą).

> Oj, mimo wszystko jest (gtk).

Ha! Spodziewałem się takiego argumentu :D gtk+ zajmuje całe 1,3 MB. Po dodaniu
do tego rozmiaru sylpheeda mamy ciągle mniej niż exim + mutt + procmail +
fetchmail. Pomijam już inne kwestie (poruszyłem je w innym mejlu).

Przy okazji: też używałem kiedyś tandemu mutt + exim + procmail + fetchmail.

--
Tomasz Olszewski