connlimit sieje w logach

Tomasz Łamasz tomek w oak.pl
Sob, 28 Maj 2005, 12:53:07 CEST

Witam,

ktoś ma pomysł co oznaczają te komunikaty? jak widać powtarzają się
bardzo często.
niestety na google nic ciekawego nie znalazłem, poza jedną
odpowiedzią, że można to odfiltrować w syslogu i zapomnieć, bo
nieszkodliwe...
jednak coś te komunikaty powoduje, a częstotliwośc ich pojawiania się
jest trochę niepokojąca.

(...)
May 28 08:54:37 ihwar kernel: ipt_connlimit: Oops: invalid ct state ?
May 28 08:55:11 ihwar last message repeated 2 times
May 28 08:56:16 ihwar last message repeated 13 times
May 28 08:57:20 ihwar last message repeated 14 times
May 28 08:58:21 ihwar last message repeated 16 times
(...i tak w kółko...)

--
Pozdrawiam, Tomasz Łamasz

"I znowu pewnie mnie nazwiesz głupcem gdy poczujesz siłę
 moich argumentów"                        Pszemol, p.s.w.