Amavis + xls

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 28 Maj 2005, 14:34:08 CEST

Dnia 19-05-2005, czw o godzinie 08:02 +0200, pch3l4 w linux.e-cen.pl
napisał(a):

> tylko wlasnie, zaden antywirus go nie wykrywa procz mks_vir, testowalismy
> w tej firmie panda i jeszcze jakimis i nic, ten wirus to w makro siedzi

a to napewno wirus ?

ja juz trafilem 2 razy na plik ktory mks uznawal za wirus a wirusem on
nie byl, bo to byl *.bat uruchamiajacy program napisany przeze mnie.
poza tym znajdowal to tylko mks w wersji na linuxa, bo ani dosoway ani
skaner online ani ten widowsowy tego nie wykrywal.

Wysalem to jakis czas temu do mksa i powiedzieli ze sie tym zajma.

TiweK