connlimit sieje w logach

Tomasz Łamasz tomek w oak.pl
Sob, 28 Maj 2005, 15:17:07 CEST

Witam,

> mialem przed chwilka cos podobnego..
> co gorsza w tym samym momencie zaczal gubic pakiety, na wszystkich
> interfejsach.
> wiec - na razie wylaczylem connlimit :/

u mnie z kolei bez działającego connlimita zaczynają się chece, parę
osób szaleje jakimiś p2p i zapycha modem. connlimit ładnie ich
przycina, więc zależy mi na w miarę bezproblemowym jego działaniu.
póki co nie zauważyłem żadnych przykrych następstw tych komunikatów,
a przynajmniej takich, które mógłbym bez wątpliwości przypisać
kłopotom z connlimit.

--
Pozdrawiam, Tomasz Łamasz

"I znowu pewnie mnie nazwiesz głupcem gdy poczujesz siłę
 moich argumentów"                        Pszemol, p.s.w.