skróty klawiszowe w gnome

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 28 Maj 2005, 23:50:14 CEST

On Sat, 28 May 2005 22:01:54 +0200, Tomasz Witek wrote:

> Czy w gnome da sie niekoniecznie wyklikac skrót klawiszowy ?

> Chodzi mi o to, żeny np. naciskajac Shift-Ctrl-Alt-Z uruchomil mi sie
> jakis program.

> Ja wiem ze w ustawiniach gnome moge sobie troche poustawiac, ale ja chce
> na przyklad uruchmiac program ktory sam napisalem.

Uruchamiasz gconf-editor i robisz np. jakoś tak:

/apps/metacity/global_keybindings/run_command_1: <Shift><Ctrl><Alt>z
/apps/metacity/keybinding_commands/command_1: jakiś program

/apps/metacity/global_keybindings/run_command_2: jakiś skrót
/apps/metacity/keybinding_commands/command_2: jakiś program

Itd. itp. Ja używam i działa.

PS: <http://gnome-hacks.jodrell.net/hacks.html?id=14>

PPS: Zamiast gconf-editora można też używać w terminalu gconftool-2.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl