Astabilne AC...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 29 Maj 2005, 16:14:26 CEST

> Witam
>
> Wiesc gminna niosla ze ilestam temu developerzy dali sobie 100 dni do
> wydania stabilnego AC.
> Pytanie- jak ten termin ma sie do rzeczywistosci?

Wbrew plotkom AC != NEST, wszystko wskazuje, ze dzis beda ISOs wersji
RC1. RM wspominal o wydaniu stable w miesiac po RC1, ale na ile to
realne to sie juz RM'a pytaj :)

> Nie wiem jak innym, ale mi to troche juz przeszkadza i delikatnie mowiac
> wyglada troche nieprofesjonalnie.

Mi nie przeszkadza fakt, ze nie ma jeszcze stabilnego AC. Przeszkadza mi
natomiast fakt, ze nadal --dist-upgrade to spore ryzyko, ze cos potem
nie wstanie. Co do wygladania nieprofesjonalnie to mysle, ze to jest
kwestia tego iz nadal nie ustalono jaka dystrybucja PLD chce byc :) (a
moze sie myle?). Jedni by chcieli, zeby byla ZU-friendly lub nawet
ZU-dedicated, inni chca zeby byla "for developers only", jeszcze inni
chcieliby by byla dobra i dla ZU i dla adminow i dla developerow. Coz.
Jak poszechnie wiadomo "gdzie polakow dwoch, tam opinie trzy".

M.