LimeWire i jego skrypt

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Nie, 29 Maj 2005, 16:57:15 CEST

robert j. wozny napisał(a):
> Quoting gruszek w pogodanet.pl:

>   sed -e "s|/bin/sh|/bin/bash|g"
>
> -- r.

nie dzialao mi to co napisales, nawet nie mam pojecia co to jest ;)

ale przxestudiowalem skrypt i doszedlem do wniosku ze on tylko
lokalizuje katalog z java i sprawdza wersje i na koniec uruchamia ten
program wiec recznie znalazlem jave i wpisalem to co pisze w tym pliku:
/usr/java/jre1.5.0_01/bin/java
-Dorg.apache.commons.logging.Log=org.apache.commons.logging.impl.NoOpLog
-Djava.library.path=. -jar LimeWire.jar

i mam taka odpowiedz:

/usr/java/jre1.5.0_01/bin/java[1]: syntax error: `(' unexpected

a jak sciagnalem sobie wersje nie-rpm i uruchomilem ja tym poleceniem to
jest ok ;)
czyli problem niby rozwiazany ale troche nieprofewsjonalnie i nie
wiadomo czemu ten z rpma nei chcial dzialac :/