Astabilne AC...

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 29 Maj 2005, 17:35:23 CEST

Wojciech Kaczmarek napisał(a):
> Opera się wolniej uruchamia, ale ryzyka, ze nie wstanie nie ma.

No nie wiem. U mnie po ostatnim up, padł flash w mozilli (w konq nigdy nie
działał, ale w sumie mi nie zależy), padł kmail - okazało się, że trzeba
teraz podogrywać cyrus-sasl-* żeby autentykacja działała, padł kdm - jak
zwykle zapomniał prawie całą moją konfigurację :/. Co tam jeszcze wyszło...
Nie wiem, bo up robiłem nie dalej jak {przed}wczoraj. W każdym razie na
serwerze się boję na razie zrobić up.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl