Astabilne AC...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 29 Maj 2005, 22:46:53 CEST

On Sun, 29 May 2005 20:37:07 +0200, Tomasz Woźniak wrote:

> Moze tak wszystkim powiesz userom, co?

Nie muszę. Większość ludzi ma dość rozsądku, żeby używać tej dystrybucji,
którą uważają za najlepszą. Jeden lubi PLD, drugi Debiana, a trzeci np.
Fedorę... I tak jakoś leci... Grunt, żeby każdy był ze swojego wyboru
zadowolony. I tyle. Na co tu się zżymać? Naprawdę nie mam pojęcia.

> Kolejny super developer prostuje takiego glupiego i nic nie wartego
> usera jak ja, pokazujac mu gdzie jest jego miejsce- dziekuje.

Dla jasności: jestem ZU (zwykły użytkownik), na dodatek tzw. chómanista; ;-)
z developerami PLD nie mam nic wspólnego (nawet żadnego nie znam), więc...
Niestety pudło! :-)

> Dodam jeszcze ze milo iz przeczytales caly watek, bo wiedzialbys, ze

A tam panie, wątek... Kilka listów na krzyż. Nawet flejma z tego nie będzie.

> grzecznie i pokornie pytalem czy sa szanse na stabilen AC.

Tak, tak... :->

> Jeden post z sensem, a reszta to rycie mnie za to ze sie odezwalem.

Histeryzujesz.

> Acha zanim odpowiesz- PLD mi sie podoba i pozostane przy nim,

Zapadła przejmująca cisza, czytelnicy pld-users-pl wstrzymali
oddech i wytężyli słuch, co bardziej nerwowi zacisnęli pięści
i zagryźli wargi (niektórzy aż do krwi)... Wszyscy w niemym
przerażeniu czekali na  w i a d o m o ś ć . Jaka ona będzie?!
Czy nasze życie nadal będzie miało sens? Czy jutro wstanie
słońce? Czy zaśpiewają ptaki? A ludzkość, czy przetrwa?
I nagle, oto jest!  W i a d o m o ś ć !  Już jest!!!

         LUUUDZIE!!! TOMKOWI PODOBA SIĘ PLD!
              I ON PRZY NIM POZOSTANIE!
                JESTEŚMY URATOWANI!!!
                    HUUURRRAAA!!!

--
Dariusz Laskowski                   Przecież ja jestem taki sam lamóch
darlas at post.pl                   jak Ci z których się śmiejecie,