Astabilne AC...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Nie, 29 Maj 2005, 23:00:11 CEST

Witam

Użytkownik Marcin Doliński napisał:
> Mam nadzieje, że już wiesz z kim piszesz. Chciałbym Ci wytknąć paluchami Twoje

No i co? Znaczy ze co? Jestem gorszy? Ty jestes leprzy?

> problemy z koncentracją. Piszesz, że Cię "zryłem" a jest to bezpośrednie
> pomówienie w środkach masowego przekazu. Zastanów się co piszesz i do kogo.
> Ja Cię nie ryje. Nie lubię być wyzywany od nieprofesjonalistów. Uszanuj mój
> wolny czas, który poświęcam na dłubanie na ciągle pierdolących się builderach
> i ftpach. I to raczej developerzy chcą pokazać Tobie gdzie jest Twoje
> miejsce. A jest ono przy `poldek --up` i czekaniu na lepsze czasy. Dopóki nic

Stary, a ja cie zwyzywalem od nieprofesjonalistow? Uderzylem do ciebie
personalnie? Kurcze- jest zdaje sie takie cos jak standardowa odpowiedz-
tu na liscie kroluje odpowiedz- jak ci sie nie podoba to spadaj. Bo ja
tak odebralem twoj post- spadaj do RedHata.
To ze napisalem ze to wyglada troche nieporofesjonalnie znaczy, ze tak
wyglada i uwalenie mojego postu tego nie zmieni.
Nie kwestionuje tutaj niczyje pracy i ja szanuje (nawet nie wiesz jak
bardzo). Tylko ze wkurza mnie brak poszanowania dla ludzi uzywajacych
distro jakie tworzycie. Wyglada na to ze na szacunek zasluguja tylko
ludzie piszacy spece. Jak dla mnie ludzie promujacy distro, walczacy na
forach i jego dobre imie, czy wyszukujacy bugi tez zasluguja na chocby
slowo uznania- ale jak widze tylko ja tak uwazam.

> nowego do dystrybucji nie wnosisz, nie wymagaj zbyt wiele. Masz z czymś
> problem to go zgłoś. Jak na razie widzę wyłącznie Twoje narzekanie bez
> konkretnych argumentów. Może określiłbyś _co_ jest "Astabilne" i podesłał
> chociaż strace? Bo dla mnie jak na razie jest to "pierdolenie o Chopinie".

Czyli jak mowilem- jak nie jestes developerem to 'milcz' (ale tak ladnie
powiedziane). Ja jak mam problem wole go f2f zglosic developerowi. Z
doswiadczenia wiem ze takie dzialanie jest szybsze. Co wnioslem-
wymusilem powstanie chociazby vde.spec i poprawek do kilku innych. To ze
nie osobiscie, ale przez wskazanie bugow developerowi z jakim sie widuje
codzien to inna sprawa.
Pierdolenie o Chopinie to odwalasz teraz ty- zamiast mi jak czlowiek
odpowiedziec- nie, nie dotrzymamy, bo jest tak a tak, trolujesz jak
jakas paskudna baba.

> Poczytaj archiwum listy, a dowiesz się coś więcej na temat stowarzyszenia.

Styka mi ze nic o tym nie ma na stronie glownej. Podziwiam....

--
Pozdrawiam, TomLee
GG: 1539526 tlen: tomaslee w tlen.pl jabber: tom_lee w chrome.pl