Astabilne AC...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 30 Maj 2005, 06:44:58 CEST

On 2005-05-29 20:29, Tomasz Woźniak wrote:

> [...]
> To wyjasnij mi czemu nie moge pisac na PLD skoro uzywam. Wyjasnim mi
> czemu KAZDY kto niesmialo spyta o cokolwiek z satbilnym AC czy
> niedzialajacym rmp jest RYTY przez takich jak ty takimi wlasnie tekstami.

W kwestii formalnej: developerem nie jestem, nie byłem i
najprawdopodobniej nie będę czego szczerze żałuję. Pretensji do owych
pewnie by mi się zebrało dość dużo, natomiast braku profesjonalizmu
raczej bym im nie wytykał.

> Powiem ci ze jest to szybka i prosta droga do straty userow. Nie
> bedzie userow, nie bedzie new developerow i distro upadnie, przez
> glupia i bezzsensowna postawe takich jak ty. Po co mnie ryles? Po to
> aby pokazac jak fajnie potrafisz dosunoc? Oswiec mnie- to juz trolowanie?

Po co? Bo chromolisz że wolisz Debiana. Ja wolę PLD - to się na listach
Debiana nie wypowiadam że PLD lepszy.

PLD to dość specyficzna dystrybucja - chyba nigdy stabilnej wersji w
historii nie było (może któraś z wersji Ra ale jeśli tak to zupełnym
przypadkiem) do czego wszyscy się pewnie zdążyli przyzwyczaić. Co nie
znaczy że wszystko tam jest be i do niczego. Mam kilka maszynek na PLD
(zarówno AC jak i Ra) i jeśli na cokolwiek mogłem narzekać to na raczej
brak jakiegoś pakietu (np. php-apache1 osobiście bym potrzebował żeby
sobie parę minut na budowaniu rpm-a oszczędzić). Inna sprawa - że ja
raczej najpierw myślę,  a potem wpisuję cokolwiek do poldka, ze
szczególnym uwzględnieniem --upgrade-dist.

> Uuuuu, tu pogratuluje elokwencji i milych slow. Nic dodac, nic ujac-
> cudowne potraktowanie usera, za to ze SMIAL zajac zdanie... No gratuluje.

"nas" w naczeniu "nas wszystkich" (użytkowników między innymi). A jeśli
chodzi o elokwencję i miłe słowa... aż sam sobie się dziwię że byłem tak
miły i elokwentny ;)

ethanak