Astabilne AC...

Grzegorz Szczepanik gszczepa w wp.pl
Pon, 30 Maj 2005, 08:33:16 CEST

Tomasz Woźniak wrote:

>  Stary- ale na moje pytanie stykala odpowiedz w stylu- 'nie termin
>  jest nierealny- problemy z ludzmi, dol finansowy itp.'. To jest
>  profesjonalne podejscie (profesjonalizm w/g definicji wikipeii).
>  Zrycie mnie nic ci nie dalo, mi nie pogorszylo nastroju, a wszystkim
>  pokazalo ze developerzy maja ciekawe podejscie do userow. Gratuluje.
>  Jak znam zycie watek rozwina kolejni developerzy pokazujacy mi gdzie
>  moje miejsce i przekonujacy mnie ze niePLD jest moja alternatywa-
>  powiedz mi czy to jest normalna postawa ludzi rozwijajacych distro?

Jest to normalna postawa ludzi rozwijących PLD.  :-) Mi to nie
przeszkadza, jak zacznie to zmienię dystrybucję.

ATSD to zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego co mówisz? Zachowujesz się
tak samo jak człowiek który dostaje co miesiąc za nic przelew na jakąś
kwotę i w pewnym miesiącu przelew nie przychodzi to się czepia że to
nieprofesjonalnie ze strony darczyńcy że było spóźnienie.

>  Dodam, ze wiem jak to jest w projektach spolecznych, dodam ze boli
>  mnie ze jeszcze nie ma fundacji/organizacji wspierajacej PLD
>  (najlepiej Uzytku Publicznego) tym bardziej ze w UE jest teraz presja
>  na finansowanie takich struktur. Ale wkurza mnie jak ktos czyje sie
>  wazniejszy tylko dlatego ze opanowal kilka komend w specach
>  (podejrzewam ze takich jest wiekszosc developerow) a nie potrafi z
>  kodu zrodlwego odczytac niczego, od ludzi ktorzy moze znaja sie na
>  innych rzeczach, ale specami nie chca sie zajmowac. Skoro laczy nas
>  jedno distro, to czemu takie glupawe podzialy?

IMHO bardzo dobrze że nie ma. PLD jest jakie jest i niech takie zostanie.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik