Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 30 Maj 2005, 08:48:31 CEST

czesc
mam zgryz w pracy, czasami zdaza się pad
jednego serwera (ot tak sobie, 2xPIII na płycie via)
lubi czasem odłączyć się od matrixa.

więc żeby nie pędzić z chaty na fabryke (koło 40km)
chciałbym mieć możliwość "reseta" tego gupiego pudła.

wiem że RMF jakoś to robi ze swoim amd64 przy pomocy rs232
czyli z jednej maszyny kabelek odpowiednio wpięty w rs232
a drugim koncem w miejsce reset_switch'a, podłancza się
zapewne minicomem, coś tam pisze i 2 piny na rs232 są zwarte
i następuje reset ...

ktoś tm z pldówka podzieli się rozwiązaniem ?

a ja idę pogoglać.

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba