[ot] Re: Astabilne AC...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 31 Maj 2005, 04:40:10 CEST

On 2005-05-30 17:05, Marcin Sztolcman wrote:

> [...]
>

>ja moge wystawiac swoje buildy, ale dla amd64 ;)

A dziękuję, dziękuję... ale już mam (właśnie dla amd64). Przynajmniej
sobie przypomniałem jak się rpm-y robi.

ATSD udało Ci się może zmusić do działania php 4.x? Bo mi się wykrzaczał
na zlibie, zainstalowałem piątkę i teraz mam najazd klientów z
niedziałającym oscommerce...

Z czystej ciekawości pytam bo na 4.x to już nie przejdę.

ethanak

PS. A jak ktoś wie jak zmusić oscommerce do współpracy z php 5.0 to
dobre piwo stawiam za podzielenie sie wiedzą...