Astabilne AC...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 31 Maj 2005, 10:27:56 CEST

Dnia 29-05-2005, nie o godzinie 20:37 +0200, Tomasz Woźniak napisał(a):

> No.. dzieki stary- i problem z glowy. Moze tak wszystkim powiesz userom,
> co? Bo na dzien dzisiejszy kazde --upgrade-dist to emocje w stylu- co mi
> padnie.

Naprawde ?
Mi jakos nic nigdzie nie pada.
No moze ostatnio amavisd-new, ale moge poweidziec to to bardziej moja
wina bo mialem niestandardowo skonfigurowanego.
Ale na serwerach produkcyjnych mam AC i robie upgrade-dist i jakos mi
dziala.

> [...]
> Wiem, odpowiem se sam- to niech odejda. Tylko kto pozostanie i skad
> wezmiecie new developerow jak juz nikt nie bedzie uzywal distro, bo za
> namowa przejda wszyscy na debiana/SuSe/gentoo.
> Dodam jeszcze ze milo iz przeczytales caly watek, bo wiedzialbys, ze
> grzecznie i pokornie pytalem czy sa szanse na stabilen AC. Jeden post z
> sensem, a reszta to rycie mnie za to ze sie odezwalem. No gratulacje.
>
> Acha zanim odpowiesz- PLD mi sie podoba i pozostane przy nim, nie podoba
> mi sie jedak w ofercie na serwery do zastosowan biznesowych, wiec raczej

Jak dla mnie tylko tam :)
Nie widze na serwerze ani mandarynki ani suse.

TiweK