Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 31 Maj 2005, 14:29:58 CEST

On Mon, 30 May 2005, Michal Abramowicz wrote:

[..]

> wiem że RMF jakoś to robi ze swoim amd64 przy pomocy rs232
> czyli z jednej maszyny kabelek odpowiednio wpięty w rs232
> a drugim koncem w miejsce reset_switch'a, podłancza się
> zapewne minicomem, coś tam pisze i 2 piny na rs232 są zwarte
> i następuje reset ...

To nie jest wpiete "zamiast reset switcha" tylko do takiego
dziwnego ustrojstwa co ma 5 gniazdek jak w UPSie APC, zasilanie
i zlacze RS232. I poprostu minicomem moge wlaczac i wylaczac
poszczegolne gniazda.

M.

PS. Ustrojstwo znalezione dawno, dawno temu w Niemcowni na szrocie.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-