kernel-2.6.11.10-3 i moduły

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Wto, 31 Maj 2005, 17:56:31 CEST

W dniu kojarzonym jako wtorek, 31 maja 2005 17:09, osoba znana jako Lukasz
Marciniak nastukała:

True... Zeszlo mi chyba z pol godziny zanim z lekkim niepokojem zrobilem
uninstall -N --nodeps kernel, bo siedzial zainstalowany jednoczesnie z
kernel-grsecurity. Poszlo bez problemow i to najwazniejsze, ale rzeczywiscie
potwierdza sie teza ze poki co trzeba bardzo ostroznie z --upgrade-dist.

pzdr,
Pawel Rumian