[ot] Re: Astabilne AC...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 31 Maj 2005, 21:35:49 CEST

On 2005-05-31 19:54, Marcin Sztolcman wrote:

>w sumie banalne za pomoca buildera... :)

Pewnie tak... ale jak ktoś się przyzwyczaił do gcc -o mojprogram [dwie
linijki parametrów]... ;)

>czworki nawet nie probowalem. od razu zainstalowalem v.5 i na razie
>fajnie dziala.

Owszem działa fajnie... z wyjątkiem tego kretyńskiego oscommerce który
ma w pewnym miejscu coś w stylu:

$this=null;

co dla normalnie myślącego człowieka jest czymś absolutnie
niezrozumiałym tudzież sprzecznym z jakąkolwiek logiką - i nie dziwię
się że interpreter tego nie łyka :(

Szczęsciarz z ciebie...

ethanak

PS. A piwo cały czas aktualne...