AMD64 i Asus K8n E

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 1 Lis 2005, 12:39:17 CET

Arkadiusz Patyk napisał(a):

> Asus K8n E ;)
> Przecież ja mam taką płyte - nie skojażyłem wcześniej.
> U mnie wstaje bez problemu (jedyne co mam niestandardowo
> może to to ze SATA wyłączone w biosie)
:)
ja widzialem
qrcze, ja uzywam SATA i RAIDa w dodatku chce odpalic..
co mnie intryguje?
ze i686 dziala ok, bez najmniejszego problemu
ale kazda 64 bitowa wersja rescue stoi :(
jutro jeszcze sporobuje odpalic debug

btw, mam pytanie, jak juz załaduje moduły, to jak puscic rozruch systemu
dalej?

--
Przemysław Backiel