[AC] Zepsute K3b (powaznie), mc (srednio dotkliwe) i problem z bugs.pld-linux.org

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 1 Lis 2005, 16:02:46 CET

Witam!
Chcialem zglosic na bugs.pld-linux.org, ale proba zgloszenia prowadzi
mnie tylko do ekranu:
Błąd parsowania XML: nie znaleziono elementu Obszar:
http://bugs.pld-linux.org/index.php Numer linii 66, Kolumna 1: <link
href="http://bugs.pld-linux.org/scri ^

zatem przeklejam zgloszenie tutaj (sprawdzone na i686):
Problem z gatunku dziwnych. K3b w wersji 0.12.6-1. Po wybraniu plikow do
nagrania i rozpoczeciu nagrywania k3b wyswietla tylko:
Użycie cdrecord....
Rozpoczęcie nagrywania Sesja naraz (SAO)...
i po tych dwoch komunikatach ani ruszy dalej twierdzac, ze przygotowuje
proces nagrywania.
Myslalem, ze to wina cdrecord, ale powrot do starszej wersji nie
rozwiazal problemu i winne okazalo sie k3b. Uprawnienia ustawione mam w
porzadku.
Downgrade do 0.12.3-2 rozwiazal problem.
Niestety wadliwa wersja lezy w ac-main, wiec problem jest bardzo dotkliwy.

Druga sprawa jest problem z mc-4.6.1-3. Po wejsciu do pakietu RPM (tak
jak do zwyklych katalogow) widoczne sa pliki z informacjami o pakiecie,
ale nie ma plikow ktore znajduja sie w paczce. W wersji 4.6.0-21 jeszcze
dzialalo. Troche to uciazliwe (az zrobilem downgrade, ale w starej
wersji mam z kolei problem z klawiatura - nie wiem, kiedy sie pojawil,
ale kiedys dzialalo dobrze).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org