Kernel 2.6.13.4-1 - gdzie się podział plik /proc/acpi/sleep?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 1 Lis 2005, 20:34:36 CET

Dnia wtorek, 1 listopada 2005 21:17, Enleth napisał:
[...]
> echo -n "mem" > /sys/power/state
>
> Ew. "standby", ale nie polecam, bo już dwa laptopy mi to zawieszało a na
> jednym nie działało w ogóle.

Standby nie robi prawie nic (komunikat w logach, że niewspierany). Za to mem
mi działa, właśnie sprawdziłem. Z dokładnością do dźwięku, który właśnie mi
poszedł w cholerę. Ale może to dlatego, że w trakcie usypiania komputer
grał mp3-kę. I mam wrażenie, że się ACPI rozkalibrowało, bo jeden z
wiatraków ciągle działa, chociaż system nic nie robi. No nic. I tak
traktowałem to usypianie raczej jako ciekawostkę.

PS. Wiatrak właśnie się uspokoił. Ale jakoś dziwnie długo to trwało.