Front panel

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Wto, 1 Lis 2005, 21:59:19 CET

Witam
Tak się chciałem zapytać bo nie wiem czy to wina sprzętu czy co... Mam
takie dwa wejścia na "dżeki" w obudowie i chciałem podpiąć sobie gitarkę
pod jeden z nich (chyba któryś to mikrofon a drugi wyjście). Niby na
płycie powtykałem kabelki w odpowiednie bolce i za cholerę nie słyszę
nic w głośnikach jeśli podłącze gitarkę pod otwór na obudowie, natomiast
wszystko jest ok jeśli podłącze na wejściu do płyty głownej. Jednak
drógi "dżek" w obudowie jest ok (ten z wyjściem) i na nim wszystko
słychać jak podłącze jakies słuchawki. Pytanie: trzeba ustawiać coś w
alsamixerze żeby działało wejście ?? Bo już wszystkich chyba ustawień
próbowałem i nic....
Drugie pytanie: da się ustawić w alsie tak aby dźwięk wchodził
na jedną kartę a wychodził z drugiej??

Piotr Grymkowski