Kernel 2.6.13.4-1 - gdzie się podział plik /proc/acpi/sleep?

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 1 Lis 2005, 22:16:43 CET

Dnia wtorek 01 listopada 2005 20:34, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek, 1 listopada 2005 21:17, Enleth napisał:
> [...]
>
> Standby nie robi prawie nic (komunikat w logach, że niewspierany). Za to
> mem mi działa, właśnie sprawdziłem. Z dokładnością do dźwięku, który
> właśnie mi poszedł w cholerę. Ale może to dlatego, że w trakcie usypiania
> komputer grał mp3-kę. I mam wrażenie, że się ACPI rozkalibrowało, bo jeden
> z wiatraków ciągle działa, chociaż system nic nie robi. No nic. I tak
> traktowałem to usypianie raczej jako ciekawostkę.
>
> PS. Wiatrak właśnie się uspokoił. Ale jakoś dziwnie długo to trwało.

Paskudny przypadek. Co to za laptop?
Mnie tam generalnie hibernacja na dysk i do pamięci, nawet *bez* swsusp2,
działa, niezależnie od tego, co akurat system robi. Jednego lapka nigdy nie
wyłączam, zawsze jest na mem, wszystko funkcjonuje poprawnie.

A co do standby, wydaje mi się że raz to widziałem jak zrobiło to co trzeba,
ale może mi się przyśniło, czy co...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}