kmail?

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Śro, 2 Lis 2005, 00:33:17 CET

Dnia środa, 26 października 2005 14:21, Grzegorz Pietrzak napisał:
> Nie moge dojść do ładu z kmailem w domu. Nie mogę nic wysłać.

Czasem jak zawiedzie to wywalam mu ~/.kde/share/apps/kmail i konfiguruje od
nowa

> [...]
> nowe konto to też lipa...
> Mam konto na wp.pl na tlen.pl  i przez żaden serwer nie mogę nic wysłać.
> Może jeszcze to, że to działało. Potem długo nie miałem internetu więc
> przez jakiś czas nie używałem ale znów jestem szczęśliwym posiadaczem i
> oczywiście zrobiłem sobie ostatnio wszystkie potrzebne upgready. No i zonk
> właśnie... Nic wysłac się nie da...
> Zawsze jest taki komunikat:
>
> Sending failed:
> Błąd autoryzacji, uwierzytelnianie An error occured during
> authentication: SASL(-4): no mechanism available: No worthy mechs

skoro masz konto na o2 i wp to ustaw sobie: TLS/PLAIN
Oczywisiście zaznacz że serwer wymaga uwierzytelniania i podaj poprawne dane.

> The message will stay in the 'outbox' folder until you either fix
> the problem (e.g. a broken address) or remove the message from the
> 'outbox' folder.
> The following transport protocol was used:

Jeśli wysyłasz na nieistniejący adres...... to zawsze tak powinno być.

A drugie: to skasuj katalog ~/.Mail/outbox bo mogły tam zostać śmieci -
oczywiście przy NIE uruchomionym kmail'u.

> P.S.
> Same problemy mam ostatnio... :|
Witam w klubie.

Powodzenia