Kernel 2.6.13.4-1 - gdzie się podział plik /proc/acpi/sleep?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 2 Lis 2005, 01:47:23 CET

On Tue, Nov 01, 2005 at 09:17:01PM +0100, Enleth wrote:

> echo -n "mem" > /sys/power/state
hm..
to przy okazji - mam problem z acpi na stacjonarnym :)
problem - nie dziala ;)

przy wylaczonych X-ach - jedynie wpis w logach ze dane urzadzenie pci
nie zezwolilo, i jego id wskazujacy na grafike (grafika to nvidia
geforce)
przy wlaczonych:
standby powoduje wylaczanie, miganie diody od power i.. tyle. nie
reaguje na power wogole i sie nie budzi.
mem - powoduje wylaczenie, miganie diody na power i - po wcisnieciu
power "budzi" sie, widac inicjalizujaca sie karte graficzna, nastepnie
kilka komunikatow o tym ze moga wystapic problemy z karta graficzna,
podnosi sie sieciowka i w tym momencie jakby zaczely ixy wstawac - w
kazdym razie monitor sie wylacza i na nic wiecej nie reaguje ;)

w logach nic nie ma, nie zdazy sie zapisac.

Co mozna jeszcze sprawdzic? :)
acha - procesor to amd64.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI