Kernel 2.6.13.4-1 - gdzie się podział plik /proc/acpi/sleep?

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 2 Lis 2005, 17:44:24 CET

Dnia wtorek 01 listopada 2005 21:49, Krystian T napisał:

> Też mogłeś od razu napisać co to za laptop, co to na nim wszystko
> funkcjonuje poprawnie.

Cóż, nic co bym komuś polecał - Gericom CM340. Chyba, paradoksalnie, dzięki
temu działa, że w środku *wszystko* to SiS, ma dobre wsparcie w kernelu bo to
kilka chipsetów na krzyż.

Oczywiście, w związku z powyższym, DRI nie ma - do TuxRacera mam desktopa ;)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}