Kernel 2.6.13.4-1 - gdzie się podział plik /proc/acpi/sleep?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 2 Lis 2005, 20:56:06 CET

Dnia środa, 2 listopada 2005 17:44, Enleth napisał:
[...]
> Cóż, nic co bym komuś polecał - Gericom CM340. Chyba, paradoksalnie,
> dzięki temu działa, że w środku *wszystko* to SiS, ma dobre wsparcie w
> kernelu bo to kilka chipsetów na krzyż.
>
> Oczywiście, w związku z powyższym, DRI nie ma - do TuxRacera mam desktopa

Mój laptok to Actina Champion, też na chipsecie SiS-a, z wyjątkiem grafiki
- mam NVidię. Ale DRI też nie ma. Przez tą NVidię kaszani mi się po
obudzeniu wyświetlanie w konsoli. A jeśli nie ma włączonych X-ów, to
wogóle nie włącza się obraz. Nie próbowałem usypiać z uruchomionym
modułem sieciówki WiFi. Cóż... wsparcie jeszcze nie jest idealne.

Przy okazji, pomimo tego, że Intel nie wspiera swoich modułów WiFi z
platformy Centrino na innych chipsetach niż Centrino właśnie (na ulotce w
pudełku było napisane, że jest "not supported"), to karta Intel
Pro/Wireless 2200BG na MiniPCI działa w moim złomie. Fajnie ;-)