Asus K8n E i RAID

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Czw, 3 Lis 2005, 12:01:22 CET

Dnia 03-11-2005, czw o godzinie 11:53 +0100, Przemysław Backiel
napisał(a):

> mam taką płytę, na n-force 4 ultra
> ma ona RAID :)
> chciałem zrobic mirroring, ustawiłem w BIOSIe
> lecz PLD widzi mi to jako dwa dyski :(

pod winda zalatwiaja to pewnie sterowniki...

> mam pytanie, ćwiczył ktoś moze instalacje na takim softwerowym raidzie?
> a moze ktos ma pod ręką łatwy link do tworzenia raida na PLD :)

ano. ale z olaniem tego co masz na plycie, skoro to softwarowy raid, za
to z wykorzystaniem linuksowych narzedzi. wiecej w dokumentacji pld:
http://pl.docs.pld-linux.org

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman