amd64 i kolejne proby instalacji

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Czw, 3 Lis 2005, 16:24:55 CET

Witam,

próbuje postawic PLD na amd64 i nie idzie mi:(
od razu nadmienie ze na tym sprzecie postawiłem własnie 32 bitową wersję
i działa stabilnie..
ale, jak próbuje rescue z czerwca, z sierpnia (to jest to samo co z
czerwca) czy tez to z pazdziernika to mam problemy:
na aktualnym, po załadowaniu sata_nv i próbie cfdisk, czy formatowania
mam błędy, dysk sie nie chce sformatowac :( ale kilka partycji sie
formatuje (po usunieciu partycji, na 32 bitowym rescue, wszystko działa ok)
a gdy chce zamontowac, sformatowane partycje to mam zwis systemu :(
to na najnowyszym rescue

na starszych, mam errory jak chce poldka odpalic :( i zima :(

stąd pytanie, kto na Asus A8N E odpalił AMD64?
jakie rescue dokładnie i jakie miał problemy?
a moze, skad da sie zassac jakies installcd dla amd64 (livecd lezy juz
długo :( )

prosze o wszelkie pomoce
a moze, jak przejsc z zainstalowanego systemu 32bitowego na 64bity?

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel