matroxfb & dh

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 3 Lis 2005, 20:38:53 CET

Mam dwugłowicowego matroxa na g400. zarzuciłem stosowne modułki do
jajka. Wszystko skofigurowałem fbset'em i wygląda ok. ale... Odświeżany
jest obraz tylko na aktywnym monitorze. To znaczy jeśli np. 12 konsola
jest na 2 głowicy i jest tam syslog a aktywna jest konsola 1 (podłaczona
do 1 głowicy) to na 2 monitorze nie przybywa żadnych komunikatów do
momentu wciśnięcia alt+F12. Lub inaczej jeśli na obu monitorach mamy top
to zminia się obraz tylko na tym który jest aktywny. Da się to jakoś
zmienić?

--