Wieszający XMMS

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Sob, 5 Lis 2005, 15:08:33 CET

> kup se coś słodkiego.

To może teraz coś bardziej konstruktywnego do XMMS'a.
Czy ktoś jeszcze miał takie wieszające objawy??
Wcześniej miałem tak tylko przy uruchamianiu windy przez VMware - to
stwierdziłem, że coś sobie brużdżą, a że rzadko mi się to zdarzało to
dałem sobie spokój.

Ale czy teraz ma to związek z glibcem, to też tak do końca nie jestem
pewien, bo przy upgradzie pociągnął on za sobą całkiem sporą ilość
pakietów.

Dziwne jest to, że okna się wieszają, a muzyka jeszcze na jeden utwór
sobie gra.
Na konsoli nie mam żadnych komunikatów.

Czy ktoś miał jeszcze coś takiego, czy jestem jedynym przypadkiem??

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>