Wieszający XMMS

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 6 Lis 2005, 12:39:09 CET

Dnia sobota, 5 listopada 2005 15:08, Mariusz Goch (pH4Lk0n) napisał:

> To może teraz coś bardziej konstruktywnego do XMMS'a.
> Czy ktoś jeszcze miał takie wieszające objawy??
> Wcześniej miałem tak tylko przy uruchamianiu windy przez VMware - to
> stwierdziłem, że coś sobie brużdżą, a że rzadko mi się to zdarzało to
> dałem sobie spokój.
>
> Ale czy teraz ma to związek z glibcem, to też tak do końca nie jestem
> pewien, bo przy upgradzie pociągnął on za sobą całkiem sporą ilość
> pakietów.
>
> Dziwne jest to, że okna się wieszają, a muzyka jeszcze na jeden utwór
> sobie gra.
> [...]

Mam to samo. Mam pakiety dla athlona.
Przyłączam się do stwierdzenia, że xmms się wiesza.
Po ostatnich uaktualnieniach.
Pakiety mam wszystkie aktualne, takie same jak są na ftp.
I jest dokładnie w ten sposób, że okno xmms-a wisi a utwór jeszcze leci...
Innych problemów jak narazie nie zuważyłem...
Pakiety uaktualniane dziś - 2005/11/06