problem ze stylami po upgradzie do KDE 3.4.3

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Pon, 7 Lis 2005, 01:40:23 CET

Witam

Po upgrade KDE z wersji 3.4.2 do 3.4.3 coś się popsuło ze stylami widgetów. W
centrum sterowania dke do wyboru mam tylko kilka tych naprawdę podstawowych i
brzydkich (cde, compact, win9x, motif, platinum, sgi). Dodałem testowo nowego
użytkownika i było tak samo. Problem występuje także w kdm. Ktoś wie, jak
można to naprawić? Wyciąg ze spisu zainstalowanych paczek:

kdebase-core-3.4.3-2
kdebase-desktop-3.4.3-2
kdebase-desktop-libs-3.4.3-2
kdelibs-3.4.3-1