[FAQ] PLD udev FAQ

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 8 Lis 2005, 09:09:21 CET

Dnia niedziela, 6 listopada 2005 21:59, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> PLD udev FAQ (udev-0.71-5)
[...]
Po pierwsze - dzięki za opis. Przydał się :-)

Po drugie - mam takie pytanie. Czy da się ZABLOKOWAĆ ładowanie niektórych
modułów przez udev'owego hotpluga? Chodzi mi np. o moduł do AGP (sis_agp),
ponieważ używany przeze mnie sterownik NVidii sam sobie radzi z obsługą
AGP, a po co niepotrzebnie mnożyć byty. Albo moduły do dźwięku, bo jak mi
udev załaduje podstawowe moduły, to potem /etc/rc.d/init.d/alsasound
krzyczy, że dźwięk już został uruchomiony (a jeszcze brakuje większości
modułów). Co do tego pierwszego to pewnie pomógłby alias typu "sis_agp
off", ale dla dźwięku to już nie. Po prostu przydałby się jakiś plik typu
blacklist, gdzie można by było wpisać, czego ma nie ruszać.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.