VPN tunnel pomiedzy 'Linksys Wireless-G ADSL gateway' a racoon (ipsec-tools)

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Wto, 8 Lis 2005, 12:07:59 CET

On Tue, Nov 08, 2005 at 11:21:20AM +0100, Maciej Pijanka wrote:

> tutaj mam linksys rv082 na bazie i stale ip, i linksys wvr w .de na
> ichnim dslu, zmienne ip, z pomoca dyndns.org dalo sie zestawic
> polaczenie, acz nie probowalem polaczc tego z racoonem.

Ale jak jest ``kluczowanie'' robione: IKE czy Manual? Jakie masz opcje
przy IKE procz podania pre-shared-key, mozesz wpisac identyfikator
routera?

--
best regards
q#