Serwer Compaq

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 8 Lis 2005, 12:50:28 CET

Paweł Gołaszewski napisał(a):

> W nagłówku masz #!/bin/sh, a składnię zapewne masz bash-ową.
> Zmień nagłówek na #!/bin/bash

Niestety - mam #!/bin/bash
Błąd mam w pierwszej linii takiej funkci:
function log_msg() {           <- tu
         echo "$*" >> $BOOTLOG
         echo "$*"
}

Poza tym z tego, co zdążyłem doczytać, to hpasm powinien sobie jakieś
moduły do jądra skompilować, tak, żeby w /proc się nowe wpisy pojawiły,
i do tego nie udało mi się go zmusić.

Chyba się poddam - chociaż chciałbym wiatraki trochę wyciszyć...

--
Paweł Muszyński