VPN tunnel pomiedzy 'Linksys Wireless-G ADSL gateway' a racoon (ipsec-tools)

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 8 Lis 2005, 13:33:31 CET

05-11-08, Mikolaj Kucharski <build w kompuart.pl> napisał(a):

> Ale jak jest ``kluczowanie'' robione: IKE czy Manual? Jakie masz opcje
> przy IKE procz podania pre-shared-key, mozesz wpisac identyfikator
> routera?

ike, preshared key,
identyfikator via dns, (ustawia sie ze remote side identified by ip
resolved from fqdn)
i moze to jest dla Ciebie rozwiazanie, ze neo musi w jakims dyndns
ustawiac ip swoje
a potem racoon pobierac ip z dnsu..