Kernel

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Wto, 8 Lis 2005, 14:54:28 CET

On Tue, Nov 08, 2005 at 02:49:48PM +0100, Mikolaj Kucharski wrote:

> Mi nie dzialalo powyzej 2GB, na reiserfs. Watek zaczyna sie od problemu,
> ale konczy na porownaniu i to jest to co moze Ci pomoc.
>
> http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg02843.html

Zapomnialem dodac, ze na rcd 1.99 jest duzo nowszy kernel. Na
kernel-grsecurity-smp-2.6.11.10-6 (taki mam takze) to przetestowalem
tylko reiserfs limit wyszedl niby 2GB. Pisze niby, bo rozne rzeczy sie
dzialy podczas tesu, najlepiej samemu postestowac a bedziesz wiedzial o
czym pisze.

--
best regards
q#