[OT] Synchronizacja Evolution z PalmOS

pH4Lk0n ph4lk0n w gmail.com
Wto, 8 Lis 2005, 17:16:10 CET

Witam,
Mam problem z synchronizacją danych z Evolution do mojego Palma.
Otóż cała synchronizacja przebiego pomyślnie, lecz do Palma jest
wszystko wysyłane w jakiejś dziwnej stronie kodowej. Wygląda mi to na
UTF8, ale pewności nie mam.
Mam ustawione na Palmie ISO8859-2 jak i Windows-1250, ale tu i tu są znaczki.
Czy komuś się udało zmusić Evolution (gnome-pilot) do tego aby
poprawnie wysyłał polskie znaczki.
Testowałem to na windzie i polskie znaki są, no ale przecież nie będę
korzystał z windy.
Jakieś pomysły??
Pozdrawiam
       Mariusz Goch

| pH4Lk0n - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."