Re: Athlon 64 na socket 939/ 754 a transfery z Ram. (By³o: zbyt szybki zegar na A64 dual core)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 10 Lis 2005, 12:56:07 CET

Mateusz Korniak wrote:
> Pewnie testowa³e¶ je memtestem, masz mo¿e dane czy faktycznie przej¶cie z 754
> na 939 daje radykalne (teoretycznie) 2krotny wzrost transferów CPU-RAM ?
> Na 754 jest to mniej wiêcej:
>  1284 MB/s nForce 250 s-754  ( ram 167/335 ??? )
> Na 939 jest faktycznie 2 razy szybciej ?

Nie wiem, robiê akurat testy pod k±tem ca³o¶ciowej wydajno¶ci - g³ównie
SysMark, wiêc nie sprawdza³em co i jak, ale mogê zstawiæ jakiego¶
testowego kompa i sprawdzê. Z tym, ze bedzie to wynik z chipsetu Radeon
Xpress200 RS480, albo NVida C51 - ale w przypadku AMD nie ma to
znaczenia, w koñcu kontroler pamiêci jest i tak w procku :)

> Z pewnych powodów ten parametr jest dla mnie kluczowy w wyborze sprzêtu ...
> Z góry dziêki za Wasze dane.

OK.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl