Athlon 64 na socket 939/ 754 a transfery z Ram. ( By³o: zbyt szybki zegar na A64 dual core)

Czw, 10 Lis 2005, 13:29:12 CET

On Thursday 10 of November 2005 12:56, Artur Flinta wrote:

> Nie wiem, robiê akurat testy pod k±tem ca³o¶ciowej wydajno¶ci - g³ównie
> SysMark, wiêc nie sprawdza³em co i jak, ale mogê zstawiæ jakiego¶
> testowego kompa i sprawdzê. Z tym, ze bedzie to wynik z chipsetu Radeon
> Xpress200 RS480, albo NVida C51 - ale w przypadku AMD nie ma to
> znaczenia, w koñcu kontroler pamiêci jest i tak w procku :)

Zdecydowane bardziej istotne bêd±  timingi pamiêci (dla cze¶ci chipsetów
memtest pokazuje i to ... )
Te¿ jestem troche ciekaw czy warto inwestowaæ w szybsze pamiêci .. ale
najbardziej istotny jest przyrost z przejscia na dwukna³owy dostêp do RAM.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl