lirc i kernel 2.6.14

Krzysztof Kaczmarek krfk w data.pl
Czw, 10 Lis 2005, 21:30:49 CET

Witam,
parę dni temu skompilowałem kernela za speca, w efekcie dostałem paczkę
kernel-preempt-2.6.14-0.1.i686.rpm w której niestety nie ma modułów do
lirca. Po przejrzeniu speca znalazłem taki wpis:
- removed LIRC - available in separated package
Niestety, w CVS nie znalazłem żadnego speca, który wskazywałby na coś co
może być tym ,,separated package''. Skąd wobec tego można wziąć moduły do
lirca? Przy okazji kolejne pytanie - czy preempt to mniej więcej te
same łatki, które pojawiły się przy 2.4 i miały poprawiać wydajność
kernela na desktopie?

pozdrawiam,
Krzysiek