Podnoszenie PLD z dongla USB - czy ktoś uskuteczniał?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 11 Lis 2005, 16:00:55 CET

Dnia 11-11-2005, pią o godzinie 14:35 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia piątek, 11 listopada 2005 12:51, Tomasz Witek napisał:
> [...]
>
> Na razie zbieram informacje, bo we czwartek będę stawiał PLD, najlepiej
> właśnie z Live!, na donglu. W tej chwili nie mam sprzęta, który się podnosi
> z USB, więc nie mam jak testować.
>
> Co do twojej instalacji - możesz napisać w kilku słowach jak to zrobiłeś? Na
> przykładzie rescue. Bo ściągnę ISO i... co dalej? Z góry wielkie dzięki za
> jakieś doatkowe info. Pozdrawiam.

Juz tak do konca nie pamietam.
Zamontowalem rescue skopiowalem na usb, poprawilem
confa od syslinux metoda prob i bladow i juz.

We wtorek sprobuje przeniesc livecd jak bede mial czas.

TiweK