Terminal

MiB michalbachowski w gmail.com
Pią, 11 Lis 2005, 19:15:18 CET

05-11-11, Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisał(a):
> Jeśli user używa basha to możesz to zrobić np. przez dopisanie do pliku
> ~/.bash_profile następujące linijki:
>
> PS1='[\u@\h:\w]\\$ '
> export PS1
>
> Co do znaczenia poszczególnych elementów - poczytaj man bash
Dodałem i nic się nie zmieniło. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale
korzystam z KDM podczas logowania [ może pobiera ustawienia konsoli z
innego pliku? ]

> A co zwraca ls --color=no ?
Pokazuje mp3 prawidłowo - coprawda przy folderze, którego zawartość
jest mieszana, trudno się połapać, ale lepszy rydz niż nic :). Dzięki
:)

Zdravim
--
Michał "MiB" Bachowski