udev a blacklist

Daniel Mateja dmateja w wp.pl
Sob, 12 Lis 2005, 13:43:58 CET

Dnia piątek, 11 listopada 2005 21:59, Łukasz Maśko napisał:

> Pytałem - nie ma :-/ Poszukaj w archiwum z tego tygodnia. Jest jakiś
> mechanizm w rc-script'ach ale jeszcze w CVS albo ac-test. Nie powiem
> dokładnie bo nie zapamiętałem. Ale archiwum pamięta :-)

No tak, a nawet jak bedzie takie rozwiazanie to moze nie byc tak fajne jak
bylo w hotplugu
bo (moze sie myle) jesli to bezie sie wpisywalo do modules.conf to sie ogolnie
zablokuje ladowanie tego modulu
a mi zalezy na tym aby udev nie ladowal - ale tylko udev, a jak cos innego
(np. ja ) to aby sie ladowalo
(bo mam problem z kartami sieciowymi jesli udev (czy tez kiedys hotplug)
zaladuje te moduly to nie dzialaja, a jak sie zaladuja przy starcie network
to jest ok)
pozostaje tesknic za starym hotplugiem