kgpg

Adam amag Turowski kontoo2 w op.pl
Nie, 13 Lis 2005, 17:59:03 CET

Zauważyłem, że w pliku ~/.kde/share/config/kgpgrc (czyli w samym kgpg) źle
podana jest ścieżka do pliku gpg.conf. Zamiast:
gpg_config_path=$HOME/.gnupg/gpg.conf
powinno być:
gpg_config_path=$HOME.gnupg/gpg.conf
pnieważ zmienna $HOME wygląda np. tak: "/home/user/", a nie: "/home/user" i
dlatego w tym przypadku ścieżka w kgpg wskazuje na plik
np. /home/user//.gnupg/gpg.conf. Ścieżki tej nie da się zmienić bezpośrednio
w opcjach kgpg (odmowa przyjęcia ścieżki nie wyświetlaniej w drzewie wyboru
katalogów, a więc katalogów z kropką na początku) i trzeba edytować
bezpośrednio plik ~/.kde/share/config/kgpgrc .

Sorry jeśli nie ta lista ale nie wiem gdzie powinienem to posłać :)

--
echo 'amag-pl.info' || !signature