Nie wstaje mi automatycznie interfejs sieciowy - co robię źle?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 13 Lis 2005, 23:14:36 CET

Mam podpiętą po USB sieciówkę WiFi. Skonfigurowana - ogólnie działa. Ale
rc-scripty jej nie odpalają. Analogicznie, nie jest uznawana za sieciówkę
przy zamykaniu systemu. Efekt - bez wyłączenia interfejsu nie chce się
zamknąć system, bo hotplug wisi na module, a moduł jest zajęty przez
kernel. Urządzenie jest na chie ATMEL, sterowniki znalazłem na sieci. W
systemie jest widziane jako atml0. Plik konfiguracyjny wygląda tak
(wyciąłem klucz):

$ grep -v ^# /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-atml0
DEVICE=atml0
WLAN_NICKNAME=ciri
WLAN_MODE=ad-hoc
WLAN_ESSID=xxxx
WLAN_KEY=xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xx
WLAN_ENCRYPTION=restricted
IPADDR=10.0.1.1/24
ONBOOT=yes
BOOTPROTO=none

Odpalone ręcznie z palca ifup atml0 działa świetnie. Co jest nie tak? Może
ktoś wie coś czego ja nie wiem i dlatego mi nie działa? Z góry dzięki.
Pozdrawiam.